Cheers to my first smoothie ;)

Kuna jõuluvana mulle siukse image Brauni imetoreda masina tõi (no ma olen ammu juba jauranud, et kui mul oleks vaid miski, kes mul taigent segaks või võid vahustaks, et ohh küll ma sis neid kooke ja küpsetisi ikka iga päev vorbiks), siis ma täna lõpuks otsustasin ta karbist välja kah võtta. Kuna ma aga hetkel üritan suht taimse toiduga endal hinge sees hoida, ja mul arbuus hakkas vaikselt külmikus hapnema juba, siis ma otsustasin esimesena ühe smuuti katsetuse teha. Toppisin siis arbuusi, ühe kiivi (mis ka juba omadega õhtasse hakkas vajuma) ja ühe õuna ning lisasin tsips mett ja kookosjogurtit. Niukse hästi mõnusalt maitseva asjanduse sain 🙂 image  

Kuna siin esimestest juba jutt käib, sis ma ei saa lihtsalt kirjutamata jätta, et seekord kodus käies sain oma esimese sushi tegemis kogemuse kätte. Ausalt ma ei ole mingi sushi fänn, ja kui veel ausam olla, siis ma olen vist ainult ühe või kaks korda elus neid proovinud. Aga isetehtud asjandusi sõin ma mingi 10 tükki isegi..kuigi jah lõpp hakkas mulle tsips vastu juba, AGA ma oleksin täiesti nõus neid uuesti vorpima ja vitsutama 🙂 imageimage

Leave a comment