Totralt lihtsad vegan kuklid / scones

Omg avastasin täna mingi eriliselt lihtsa retsepti ja seda seekord tänu facebookile…mulle jäi see silma oma kolme koostisosaga ja kuna mul üllaülla kõik asjad kapist kohe võtta olid, sis miks mitte proovida.
Taigen on imelihtne,
1 tass kookospiima (ainult too paks osa purgist)
3 tassi isekerkivat jahu
1 tass mineraalvett/limpsi (midagi mis mullitaks)

Segad need imelised komponendid kokku kuni tükke ei pole enam ja sis teed käed jahuseks ja vorbid kuklikesed valmis. Voilaa ja umbes 25mintsaks ahju..

FullSizeRender 3

Ma söib soojalt neid nuttlexi ja aprikoosi moosiga 

FullSizeRender 2

Järgmine kord kui ma nisujahu endale jälle lubada võin, sis ma kindlasti tahan neid uuesti teha, aga lisaksin nt shokolaadi tükke sisse või martsipani ja pähkleid, et neid saiakeste pähe ära saaks süüa 🙂

Leave a comment