Kuumad käärid vol 2

Olin nii kaua unistanud uutest kuumade kääride lõikusest, niiet kui ma seekord kodus käisin, tegin kohe kaks lõikust. Alguses oli tulemus küll ilus, aga no Marina 3tunnisele lõpikusele jääb ikka näruselt alla, sest nüüd kuu aega hiljem ei saa ma küll öelda, et juuksed mingid megasirged oleks. Ok osad nagu on ja siis otsad on ka suht terved ja ilusad veel, aga osad juuksed on jälle siuksed tuimad kahud 😦  Tahtsin tegelikult seekord ka Marina juurde minna, aga ta ei tööta seal salongis enam ja mul pole ta nummert. Hmm, lõikas äkki liiga kaua ja hoolega? La Sharm-i Marina ae, kus sa oled !?

Kui vaid sellised pehmed, sirged ja säravad juuksed oleks seekord kah kauem kestnud ( keratiinravi + kuumad käärid zhguttimisega ) image 

Hah, värvisin eila oma juukseid. Pakil oli küll ilusasti kirjas, et sobib ka tumedamatele juustele, aga ma ei pole nagu ikka rahul. Ja see kuradi must mäkerdis eelmisest aastast on ikka laiguti mu peas 😦 Ma tahan oma erkpunaseid juukseid tagasi, aga ma ei taha neid enam valgendada, no miiiiiks see nii keeruline peab olema??

Ma oleks peaaegu tolle Sparksi http://www.beserk.com.au/sparks-hair-colour-red-hot megapüsiva värvi ära tellinud, aga ma ei suutnud välja möelda mitu grammi mu juustele vaja on. Ehk järgmine kord ? Või siis annan alla, ja teeb nood paganama salgud pruuniks ära

Leave a Reply

