Watch out, we got a badass over here

Lõpuks nüüd kaks nädalat tagasi, sai mu läätsearst Adam aru, et mulle need pehmed läätsed ikka ei sobi, sest see koonussilm lükkab ta paigast ära ja no kasu nada. Nii et ta tellis mulle kõvad läätsed. Ausalt, ma suht kardan neid, sest nendega harjumine pidi võtma paar nädalat aega või nii. koguaeg pidavat tunne olema, et liiv oleks nagu silmas, ja silmi peab iga sekund põhimõtteliselt pilgutama. Aga mis teha, peab ära kannatama, sest esmaspäevasel silmaarstil öeldi mulle, et legaalselt ma ei tohi siukse nägemisega autot enam juhtida…juuuups.

Appppiiii mul on homme hambaarst! Ma olen seda mingi 7 kuud edasi lükanud (auch!), sest kui ma viimati käisin ja paranduse oma tagahambale sain, sis ma peale mitmetunniseid piinu olin minestuse äärel, niiet ma tarkpea kohe uue plommiga nosima pistsin, et pilti mitte tasku visata. aga ofcourse hakkas mu uus plommike tükke endast välja ajama 😀

Tarkpealisuse näide 2, kui Barbi mu elektroonilist bussipiletit nägi ning uuris kuidas siukne asi küll võimalik on. Peale lihtsat seletust, et maksad netis pileti ees eksju ja siis vastu saad emaili peale oma pileti..hmm yeah i know, sounds pretty mind boggling right !? Igastahes vahtis ta mind küll siukse näoga, nagu ma talle just oleks üritanud seletada kuidas ma prilllauast motorolleri meisterdasin.
Mhmh, I’m a GENIUS 😉 

Leave a Reply

