Söögipost

Mul täna totaalne köögitoimkonna päivake olnud.
Pean kogu oma söögikraami ja asjandused suutma pakkida nii väikseks kokku, et nad kõik ilusasti väiksesse pörnikasse mahuks. No edu mulle, eksju! Niiet ma nüüd üritan siin kokata ja küpsetada, et kõik vähegi mitte mahtuvad asjad ikka korralikult kasutatud saaks, et miskit prügikastist end ei leiaks.

Esiteks leidsin kuskilt tagumisest kapinurgast purgi shokolaadikondentspiima. Guugeldasin, et leida miskit küpsise retsepti, aga no ei olnud miskit, mis oleks silma kohe särama pannud.
Nii tuli lihtsalt katse-eksitus meetodil üks taignake valmis mätserdada.
Koguste täpsusest pole mul õrna aimugi, nii kuidas õige tundus.
Purk shokolaadikondentspiima
Tatrajahu
Nisujahu (seda küll mingi paar lusikatäit)
Pruuni riisijahu
Kaerahelbeid
Oliiviõli
Kookosõli kamaluga
Kreeka pähkleid
1 flax muna

img_2692img_2693

Soojana nad mulle ei maitsenud, aga kurjam külmana ma võiks end nendest katki süüa. Nii nii niiiiiiiii maitsvad!
Cookie success 🍪✔️

Kuna mul kapis mitu pakki kookoshelbeid ja dattleid vedeles, pidin nendest kah miskit kokku keerama. Polnud nii ammu enam energiapalle teinud, ning paljast mõttest neile hakkas mul suu vett jooksma. Need valmivad ka õnneks mega käppelt.

Tass dattleid – pane kuuma vee sisse 15mintsaks vedelema (et neid pehmendada)
Samal ajal viska köögikombaini kolmveerand tassi mandleid ja sama palju kreeka pähkleid (kasutada võib ükskõik mis pähkleid nende asemel)
Supilusikas kakaod
2 supilusikat chia seemneid
Need omavahel minutike kokku kombainitada
img_2687

Supilusikas kooksõli
Dattlid (veest tühjaks kurnatud)
Lase kombainil käia, kuni ühtlane mass on moodustunud
img_2686

Veereta sõrmede vahel pallid ning mina armastan neid veel kookshelveste sees rullitadada. Ja ongi tervislik snäkk valma! ✔️

(soor mu sinised kondised kämblad)

img_2696

Ning sis mul tuli meelde, et ma paar päeva tagasi lehttaigna olin ostnud. Niiet tegin neist kiirelt suussulavad pirukakesed valmis.

 

Üks leht juustuga, üks vegemite+juust, üks isetehtud vegan pesto+juust.
LIhtsaslt oivaliselt krõmpsud ja maitseküllased rullid ✔️

Leave a Reply

