Tatrajahust halvaaküpsised

Leidsin koristamise käigus paki halvaad, mis oli vist juba erm 2015 aastal aegunud või miskit sinnakanti. Aga õnneks ei polnud tal häda keskit, maitses nagu värskus ise. Ja kuna üllatuslikult oli meil täna kõigest 27kraadi sooja..kõigest, sest viimased eelnevad päevad on üle 40 kuuma olnud.
Enihuu kuna mul toas lausa külm oli, siis oli ideaalne ajastus ahju kasutamiseks. Niiet ma pisikese portsu halvaaküpsiseid ahju viskasib.
Über lihtsad ja über maitsvad!

-pakk halvaad

-1 muna
    (mina kasutasin linaseemne”muna” st. 1spl jahvatatud linaseemneid + 3spl vett – segada ning 15mintsaks külmikusse pista ..voilaa su vegan muna on valmis nagu niuhti)

-200g jahu (100g tatrajahu + 100g nisujahu)

-2tl küpsetuspulbrit

-75g suhkrut

-200g võid
(tegelikult oli mul plaan vegan võid kasutada, aga mul sai too hommikul otsa ja ma ei viitsinud poodi minna. Niiet ma otsustasin orgaanilist soolatud võid kasutada)

-90g mandlilaaste

Ja sis ei polegi miskit muud kui vahustad või-suhkru. Lisad “muna” ja purustatud halvaa. Sis sööd, khm tähendab maitsed tainast pisut ja tõded, et no küll on heam..soolane või ja magus halvaa koos mmm! Ja sis segad kõik ülejäänud asjandused sisse ja vorbid küpsised plaadile ritta. Nii umbes 10 mintsa 200kraadises ahjus ja voilaa valmis nad ongi!

Leave a Reply

