OMG ! My visa got granted today (only after 19 months of waiting)

Nii.
Miljon aastat on möödunud mu viimasest postitusest. Eks oleks isegi veel rahulikult paar aastakest möödunud, kui Austraalia Immi ametnikud poleks mulle täna kirja saatnud.
3 päeva vähem kui 19 kuud !! ootamist, ja nagu niuhti potsatas mulle täna vastus, et
YOUR VISA IS GRANTED !
Kui ma oma partnerviisa avalduse 19dal veebruaril 2014 sisse andsin, teadsin et ooteajad võivad venida isegi kuni 13 kuuni. Ma pidin peaaegu minestusest pikali kukkuma, sest see tundus terve igavikuna. Nagu et, kes jaksaks 13 kuud mingit näkast viisa vastust oodata ?
Ok, kui nüüd päris aus olla, eks ma äkki oleksin saanud natukene kiiremini ka kui 19 kuuga. Enda süü, et ma nendega vahepeal ühendust ei võtnud ja et ma nende kirju korralikult läbi ei lugenud 😀 Pluss veel, et ma kõik oma reisimised ja võõrsil elamised neile ausalt ette ladusin.
Eks omad vitsad pidavat ikka kõige valusamini peksma 😉

Kahjuks muidugi ootamisega pole veel kõik, sest see granted viisa on alles nn. ajutine. 2016aasta veebruaris (mis on 24 kuud peale esmase avalduse sisseandmisest) on mul vaja täita umbes samasugune patakas pabereid nagu algselt, et ikka tõestada, et kõik on nii nagu kaks aastat tagasi. Õnneks aga see ei pidavat mingi hull jeblamine olema, põhimõtteliselt vaja lihtsalt vana ankeedi pealt kõik ümber kopeerida. Ja loodetavasti nad mingeid uusi dokemente ei küsi, kuna grantimisest on nii vähe möödas.
( ja fingers crossed, et mu sindis töötamine seda kõike pekki ei keera 😀 )

Positiivse külje pealt aga, mul ei pole enam mingit reisukeeldu. Enam ei pea jändama immiga ning neile avaldusi saatma, kuhu, millepärast, kauaks minek, ning neile rõõmsalt 140 doltsi maksma, et end siis Austraaliast välja kembeldada nagu mingi vang (immile pidi teada olema sinu täpne aadress võõral mandril, ning kui juhtusid kuskile kauemaks jääma kui 10päeva, pidid sellest oma täpse aadressiga koheselt immit teavitama. Hea et veel mingit gps-i võru ümber jala ei topitud, sest no mine tea eks ..)
Aga nüüd saab vast hakata elama nagu normaalne inime ..

image

Leave a Reply

