Sinine vilkur, sinine vilkur ..

Käisin paar päeva tagasi hommikul Bathurstis, kahel tunniajalisel pimeostul. Peale mida lippasin IGAst läbi, et jääteed ja pakk maisi tortillasid tee peale nosimiseks osta, sest pidin kell 2 oma teise tööga Apelsinis alustama.
Enne linnast väljumist käisin veel välikäimlas paavotamas. Mille järel ma muidugi avastasin, et ohh sa pagan, mul kiire-kiire näpistab juba tagumendist.
Parklast teele saada üritades, vurasid autod muidugi lõppematult mõlemal suunal. Lõpuks jäi mingi pisike vahe, nii et ma mõnusa kapsuga kohalt süstisin.
Arvan, et alates sealt ma endale kaani taha ujuma saingi.
Linnast välja sõites, peale viimast ringteed, hakkas mu ees muidugi mingi aeglane jorss töllerdama. Lasi 70ga, 100es tsoonis. Noh, eks ma lajatasin talle paar või rohkem rammusamaid sönu ja asju, tortilladest suu pungil 😀
Kui me kõik koos ilusasti esimese möödalaskva reani jõudsime ( siuksed vahvad asjandused, kahe rea asemel tuleb natukeseks ajaks kolmas juurde, niiet kiiremad autod saaksid ohutult möödasõitu teha ), mis on ühtlasi ka mu lemmik kurviga mäkketõus ..  lajatasin kolmanda käigu aga sisse ning ajasin lörinaga gaasi põhja. Muidugi oli mul märkamata jäänud märk, kus hoiatati, et ees mõõdab pollar teie kiirust ( siin on politseil kohustuslik panna ülesse märk, et umbes 500m. pärast ootavad sind ees liikluskaamerad ). Õnneks mul jõudis näidik aint 105 peale minna, kui ma kaht autot tee ääres seismas nägin, niiet hullu nada !
Söidan mina siis rahulikult edasi ( noh nii rahulikult kui kiirustades rahulikult sõita saab 😀 ) ja üks hetk vahin peeglisse, sinipunavilkur kiirteepollar mu taga.
Ma muidugi arvasin, et tal kah lihtsalt kiire tagumikus ja tahab mööda minust.
Võtsin end aeglasemaks ja koomale. Nii ka tema !
Oooookei .. ta vist ikka ei taha must mööda minna.
Jäime siis koos seisu.
Mul miljon mõtet peas, et kiiruse pärast nad küll mind kinni pidada ei saanud ju !? Ja mingeid muid liiklusmärke seal ka nagu ei olnud, et mingit rikkumist oleksin võinud teha … ah nagunii autol jälle ülevaatus läbi või midagi sellist.
Tuleb siis neiu ( kivita ) ja tutvustab end kui Cowra ametnikku ja et neil käimas puhumiskontroll.
Misasja ??!!!! Selle pärast peab mind niimoodi jälitama ja pooleks ehmatama !?!??! ( ja enihuu siukst asja nagu suvakas puhumiskontroll siin ei eksisteeri .. oleks võinud siis kohe otse küsida, et vabandage, kas te olete tarbinud mingeid vägijooke, et nii värdjalt sõidate !? )
Küsib lubi näha ning topib mulle selle joove mõõtmis asjanduse suu ette, ja samal ajal seletab, et ma oma nime ja aadressi talle ütleks.
Mul viskab pähe mingi küsimärgi, et ermmm kumba ma enne tegema pean, ma ei saa ju puhuda ja rääkida samal ajal … hm
Nojah, ehmatas mind vist segaseks natuke 😀
Ja siis küsib, et millal ma austraaliasse tulin?
Õnneks ma tean, et kui NSW järjest kauem kui 6 kuud olla, pead seaduste järgi tegema kohalikud load.
Mina aga õnnelikuna vastan, et jaanuari lõpus tulin ( no ta ei küsinud ju, milla ma esimest korda aussi tulin 😀 )
Tädi käib autos vahepeal ja siis uurib, et milla ma tagasi lendan?
Mina rahulikult, et selle kuu lõpus.
Boooyah !
Annab mu load tagasi ja soovib meeldivat päeva.

Siukne nunnu polaar  minuga tegeleski 🙂

image

Leave a Reply

