No ei pole see elu lihtne :D

Hakkan siis mina suure hurraga täna taimseid raffaellosid vorpima.
Nimelt on mul juba mitu kuud külmikus istunud üks purk kookospiima. Kuna vahepeal läks meil külmik katki, mille tulemusena kasutame hetkel mingit über pisikest, kuhu vaevu miski ära mahub. Nii et mu purgike kuskile kõige tagumisemasse nurka oli surutud, ja seda avades avastasin, et too oli puha jääs omadega.
Noh, pole hullu.
Äratasin siis teist kuuma veega elule.
Oeh, kuidas mulle ikka ei meeldi see hais, mis sealt purgist tuleb.
Sain ta enamvähem üles sulatatud, aga kuna ta jäi suht vedel omadega, mõtlesin, et ajan kogu kupatuse hoopis vahule.
Toppisin natuke suhkrut ja hoidsin samal ajal nina tollest asjandusest ikka nii kaugele kui võimalik.
Töllerdasin selle lusikaga seal kahtlaselt edasi-tagasi, ning mõistsin, et enne edasi toimetamist peab toda ollust ikka maitsma kah.
Kastsin mina keelekese lusikasse ja no … hmm… ausalt VÄGA vähe jäi puudu, et ma kogu sisikonna köögi permandule oleks asjandanud.
Nüüd ma saan aru, miks mulle kõik karrid okse kurku ajavad, nad maitsevad kõik TÄPSELT SAMAMOODI !!
Istusin kausi ees veel paar nõutut minut …
… ning siis kallasin kogu kupatuse kraanikaussi.
Sest ma tean, et ma elusees poleks suutnud neid raffaellosid süüa, ja no kelle jaoks ma mässan siis nendega ?!
Ei saa aru, miks see purgi kookospiim NII vastumeelt on. Helvestest ise tehtud piima ma võin küll kasutada, samuti poest ostetud pakipiima. Kuigi jah, neid ma ka paljalt juua ei kannata. Ainult smuutides. Või müslit süües, aga siis ka ainult pooleks segatud mandlipiimaga. Sest noh muidu on vastik 😀

Leave a Reply

