Banaanaaaa

Kaua oodatud Minionid sai nädalavahetusel lõpuks ära nähtud. Mul tegelikult tol õhtul oli null kinoisu, aga käidi nii palju peale ja põhimõtteliselt topiti valiku ette, kas Minionid või Jurassic World. Ja no toda viimast ei läheks ma vist siis ka vaatama, kui peale makstaks! 

Mis ma oskan kosta, esimesed 3 minutit istusin seal ja mõtlesin endakeskis, et MIKS ma seda kinno vaatama tulin!? Aga vot peale seda, kadus mul totaalselt ajataju, turtsusin seal kõvasti naerda ja olin suht pettunud, et see nii kiiresti läbi sai 😀

Eks meeldis vist ikka nii väga, sest peale filmi vedasin ma end mäkki, et lasteeinega endale rääkiv Minion mänguasi krabada 😀 Niukne armas olevus, kes ajas mu össel ropendama, kuna ma ta kogemata ümber ajasin ja ta mulle itsitades B-A-N-A-N-A vastu röökis! 

Leave a Reply

