Austraalia karmid reeglid

Läheb siis mina rõõmsalt bensu võtma.
Heliseb telefon .. samal ajal ajan end autost välja ning topib toru-asjanduse paaki.
Ootan.
Ei miskit.
Ok, peale minu veel jaam inimesi täis, ju siis läheb hetk aega.
Ootan.
Samal ajal räägin ikka moblaga edasi.
Kui mingi 30 sekundit möödub, hakkan mõtlema, et miskit on nihu.
Võtan toru paagist, topin ta oma pessa tagasi ning seejärel topin ta jälle paaki.
Samal ajal räägin ikka telfiga edasi.
Teen niiviisi oma kolm korda.
Ja ikka nada noh !
Mõtlen, et no ju siis on too katki, et pean järgmise laaduri juurde sõitma. Tol hetkel aga näen silmanurgast, et teenindaja vahib minu poole. Hakkan siis kätega vehkima ja küsin valjusti, et see asjandus ei tööta jah !? Ja sis too onuke vehib seal miskit. No ei saa midagi aru. Ikka küsin, et ei tööta jah !? ( mitte, et keegi mu küsimust kuuleks 😀 )
Samal ajal ikka lobisen oma moblaga edasi. Mille peale too onu hakkab lõpuks oma telfiga vehkima. Mul mingi et, erm mis ta tahab, et ma talle helistaks v ?! Aga, et mismoodi, ma ei tea ta numbrit ju.. et ma parem lähen poodi sisse siis ja ..
ja SIIS lõpuks jagan ära .. et ta ei anna mulle enne benssu, kui telefoni ära panen.
Noooo kurjam, ööld siis kohe 😀 No on jah igal pool märgid, et tankides telfiga rääkida ei tohi, aga et nii rangelt kohe ?! Hm.  

Leave a Reply

