Viisa saaga

Helistasin just oma viisa ametnikule, et uurida, kaua veel ja et mis siis saab kui mul oleks jälle Eesti lennata vaja.
Oma ajutist viisat olen nüüdseks oodanud 16 kuud, vähemalt pean püsivviisat selleeest vähem ootama, sest tolle peaks kätte saama 2 aastat peale esmase viisaavalduse sisse andmist.
Igastahes ütles mu ametnik, et tema on kõigega rahul ja nende poolt oleks viisa olemas, AGA kõik seisab hetkel Hispaania politsetõendi taga. ( grhhh, ei saa aru, miks ma üldse ütlesin, et ma seal kauem kui 12 kuud elasin !? sest mingit märget sellest ju ei pole.. tol hetkel pea lissalt ei töötand adekvaatselt kahjuks 😀 )
Ütles, et hispi tõendiga ei pidavat nii lihtne olema nagu kõigi teiste riikide omadega, et nemad peavad neile mingi avalduse kõigepealt saatma ( mille nad see nädal ära olid saatnud ) ja siis läheb kuu-kaks, et hispaania omad neile sinna kinnituse saadaksid, et ma mingi kriminaal pole. Nagu ma siis aru saan, minul ei oleks seda üldse vaja olnud teha VÕI ikkagi pidin, aga nüüd lihtsalt immigratsiooni ametnikud ajavad omavahel asju edasi. Enivei, ma igaksjuhuks kirjutasin hispidele ka täna, et no kaua ma ootama pean, netis neil üleval et peaks ainult paar päeva tõendi kättesaamisega minema…
Ja tädi kinnitas veel, et võin lennuiletid ära osta, et kui ka see politsetõend ei peaks neile selleks ajaks saabuma, siis ma nädal enne lendu maksaksin järjekordse bridging visa B eest, mis siis mul aussist välja reisida lubab. Aga ta ütles , et sellel ajal kui ma Eestis olen, ei saa nad mulle viisat väljastada, et siis lihtsalt pean kauem ootama sellega. Aga muidu ei pidavat probleemi olema 🙂

Leave a Reply

