Paar kilo otsustusvõimet palun !

Nii palju siis sellest sarvkesta sildamisest.. Onu doktor tegi paar testi, ajas pool tunnikest juttu ( kokku 300$  – haigekassalt saan 75$ tagasi 😀 ), kus selgus et tema teeb seda protseduuri hoopis Sydneys. Ma ei saa aru kus ma siukse arusaama sain, et Bathurstis tolle tehtud saan. Enihuu, paremale silmale ta seda teha ei soovitanud, sest see pidi veel täitsa heas vormis olema. Aga vasak pidi suht kiiremas korras abi vajama, sest muidu oleks 90%line tõenäosus, et ma lähitulevikus sarvkesta siirdamist vajan. Ja siiis ta seletas edasi, et crosslinkingu saaks haigekassaga Sydney haiglas tasuta, aga kui vähegi võimalik soovitas ta mul selle koos laseriga teha ja silmanägemine kah ära parandada, sest kui seda nüüd koos ei tee, ei ole seda mulle võimalik enam tulevikus teha. 

Küsisin siis hinda tollele ( ja ootasin mingit über summat nagu 800doltsi ), kui onu kurvalt vastas, et jah too on kallis, üks silm vähemalt 3000$ … edasist ma natuke ei kuulnud, sest ma roomasin mõtetes kägarasse tooli alla nutma. Ma saaks selle eest mõned head reisid !

Ma olen nüüd siin netis natuke hullanud, ja leidsin et Eestis tehtakse seda sama oppi 740€ ( 1000$ ) ja toppides veel lennupiletid otsa, tuleks kõik kokku ikkagi nii palju odavam. AGA kuna mul jätkuvalt veel bridging viisa on, olen ma natuke kindel, et Austraaliast välja reis mu tulevasele viisale kuidagi kasuks ei tuleks, kui nad muidugi mulle uue reisiviisa üldse annaks. 

Ja muidugi Austraalias on selle keratokoonuse raviga mitmeid palju aastaid rohkem tegeletud ja uuritud, Eestis teostab seda ravi kõigest üks arst ja kõik on suht algusetapis veel. http://www.silmalaser.ee/operatsioonid/silmahaiguste-operatsioonid/keratokoonuse-ravi/

Ma peaksin 22juunil Sinti uuele konsultatsioonile minema, nii et mul on enne seda vaja mingile kindlamale otsusele jõuda, sest muidu jälle mingi tühja lastud 500$ laks :/

Ps. Keratokoonusega on kategooriliselt silmade sügamine/nühkimine/kratsimine keelatud !! ( arst ütles, et paljudel keratokoonus niimoodi üldse välja arenebki ja edasine sügamine kiirendab tunduvalt protsessi )

Leave a Reply

