COFFEE O’CLOCK !

Ma saib päeval oma läätsede pärast sokid ! Toppisin paksemaid riideid selga, et õue minna, kui tundsin paremas silmas valu. Olin kindel, et mingi tolmukübe või miskit läks silma, ning töllerdasin vannituppa. Uurin ja puurin, aga mida ma peeglist ei näe, on mu parema silma lääts. Ma olin nii segaduses, sest ma tundsin, et midagi oleks nagu silmas, aga näha polnud miskit. Ma ohkasin juba ahastusega, et mõnus väljaminek tuleb jälle, sest ma seda kuskilt permandult enam küll üles ei leia. Igaksjuhuks pilgutasin veel nagu segane ja no ikka oli tunda, et miskit silmas. Sügasin ja näppisin, aga no ei miskit. Kui äkki mõistsin silmalao alla piiluda, ja mida ma näen, kurjam peitiski end seal sügavustes. Kuda ta sinna sai ?! Õnneks kätte sain lihtsalt.
Ja ma ei saa aru, kuidas nende tugevate läätsedega normaalselt silmatilku silma saada ? Mul eila tulid läätsed kaks korda silmast ära. Hmm. 

Aaaaga lõuna paiku ootas mind üllatus härra Vombatilt

image image

Saan nüüd südamerahuga kohvi jälle luristada, mõtlemata et kui pakk tühjaks saab, peab kullakamakaga poodi järgmist ostma minema. ( haah, vaene anneke oli ainult pooleks sulanud 😀 )

Leave a Reply

