Serviti, ikka serviti

Käisin neljapäeval oma uusi hambaid vahtimas, ja kui hästi läheb siis äkki saan need ilusad normaalsuuruses kroonid kolmapäeval suhu, jipikajeiii, mul pole sõnu kui õnnelik ma nende üle olen 🙂

Eila käisin läätsedega Adami juures, sest parem silm läks mul peale paaritunnist kandmist alati uduseks. Ta ütles, et mul tuleb läätse alla mullike, kuna mu läätseke olevat paaaalju sügavama kumerusega kui tavaliselt. Aga ta andis mulle silmatilgad, mis peale 2 päevast kasutamist tunduvad mõjuvat 🙂 Aga muidu ma oleb nendega täitsa ära harjunud lõpuks, täna näiteks ei tundnud ma neid pool päeva pea üldse.

Lajatasin haameriga auto tagaklaasi kildudeks täna. Algul, kui mulle seda võimalust õhinal pakuti, ei olnud ma just erilises vaimustuses, aga ma ikka vedasin end jääkülma õue, ning tegelikult oli too klaasi purustamine nii heam tunne 😀 nii hea lausa, et ma pärast auto järelejäänud keret kah haameriga peksin 😀

Leave a Reply

