Ma kandisn eila läätsi 8 tundi !! Vähe ei pole enda üle uhke vääää 😀
Tasapisi hakkab edenema .. ainult, et kui ma nad sillmast võtan, siis mul silmad sügelevad ning kui ma ära unustan, et ma neid kratsida ei tohi siis ohh jummel, hetk hiljem oleks nagu sügelised silmas.
Apeegist ma täna kahjuks sobilikke tilkku ei leit, aga selle eest krabasin bargainit 😀
image Seal oli mingi mega ale 50-70%, ostsin acai marju, chia ceemneid ja cacaod :D. Hoidsin kokku 29.74 ! EI pole paha, eks 🙂

Kuna ma apteegist tühja plastik spreipudelit ei leidnud ( tahan naturaalset juuksehelendajat kokku möksima hakata ), suundusin BIG W-sse, kus ma end lasteosakonnas tiirlemas avastasin, et äkki näkkab mingi nunnu kleidiga jälle :D. Kleiti ei leidnud, küll aga hakkas silma Teddy vest. No ei pole võimalik kui armas üks ese võib olla. Oli küll 19 doltsi ja ma nii kalleid asju lastekast ei osta 😀 aga no ma lihtsalt ei suutnud ei öelda !
image On ju njumps !? .. ja too on nii niiiiii pehme. Ja kui kõrvad hakkavad pinda käima, siis need saab ju vabalt ära nülgida 🙂

Leave a Reply

