Läätsed silma ja suhu

Ma saib läätsed 3 päeva tagasi kätte !
Kõigest 169doltsi üks lääts, pluss vedelik 16, niiet kokku läks kogu kupatus maksma 354. Aga nood peaksid kestma aasta(id).
Toppisib need täna umbes tund tagasi silma, ja no austalt, tahaks juba ära võtta ! Kui ebamugavad need raiped on ! Harjumine pidavat võtma nädal või nii. Eila suutsin neid kanda neli ja pool tundi. Oeh.
Esimesel päeval sain nad esimese korraga silmast ära ja teisel päeval esimese korraga silma kah, ja olin nii õnnelik, et ohh palju lihtsam kui pehmete läätsedega, aga vat enam ma kahjuks nii arvata ei saa ! Ma olin täna ommikul juba suht allaandmis äärel, nagu reaalselt, aga siis mõtlesin kui palju need maksid ja siis mingi erm 6dal korral sain vist paremasse silma ja 2sel vasakusse. Nendega ongi mul nii et too vasak koonusem silm on palju lihtsam läätsega käsitlemisel millegipärast.
Igastahes et neid silma saada peab otse peeglisse vaatama, ei pole just mingi meeldiv ootustunne vahtida kuidas näpp silma sõidab. Hoian küll teise käega silma lahti, aga see kurask ikka pilgutab end kinni samal ajal kui lääts silma jõuab ja siis see tegelane jääb alla silmavalge peale istuma. Üritan teda küll välja tõugata sealt, aga lõpuks ma lähen juba nii närvi, et ikka pean minema küüntega asja kallale.. no ei pole meeldiv tunne… !! Ja SIIS ma pean ennast peegli ees veenma, et tee veelkord see kõik läbi. 😦

Kui ma nad läbi poolpisarate lõpuks silma saan ning esimene minut kõige hullemat liivaterade silmas tunnet mööda läheb, siis noh ma vähemalt näen nendega.. kui pilgutamise vahepealt aega üle jääb.. sest ma pilgutan nendega nagu segane !!!! ja iga kord kui pilgutan, siis on jälle tunne et miskit on silmas. Hästi njumps, mhmhmhh. Hetkel üritangi nendega võimalikult palju ainult alla poole vaadata, sest siis seisavad silmad kõige kauem lahti…üles vaatamist ma ei hakka üldse proovimagi..niiet kaelalihased saavad mõnusalt trenni 😀

Tegib eila riisikeetjas läätse-pruuni riisi suppi ( uute läätsede puhul 😀 ) Tegelt mul oli plaanis ikka tahkem toit teha, aga kuna ma enne neid niimoodi teind ei polnud, järelikult liialdasin veega 😀 Tegin kõrvale veel krutonge.. praadisin saiakuubikuid või ning küüslauguõliga ning puistasin üle meresoola ning parsliga. No nii head tulid, et teen täna kohe uue portsu 🙂

image

Leave a Reply

