Peatust palun, ma vananen

Abuaaaa, mul hakkab vist vanus järgi jõudma. Ma ostsin eila poest neli siidrit ja no midaaaa ?!!? mult ei küsitud dokumenti. Ei või olla, kas ma tõesti näen niiiiiiii vana välja ? Õnneks sain ma täna aga Vietnamist tellitud siidist padjapüüri kätte, niiet nooruslik ja värske lõust, siit ma tulen taas 😉

image

Sain täna kõne, et mu läätsed on valmis. Nii kiiresti see kord, ainult 3 ja pool päeva !! Homme hommikul lähen siis kaen Adami jälle üle 😀

Leidsin vanu pilte kammides, et ma polegi jaganud siin siukst hästi huvitavat ja super sõltuvust tekitavat mängu KLOP. imageimage . Mäng on tegelikult leiutatud Soomes, Karelias..koosneb 12 puuklotsikesest ning jublakast millega sa neid loopima pead. Eesmärgiks on saada TÄPSELT 50 punkti ( ja mitte olla esimene, kes luristatud veinist laua alla tukkuma jääb ). Easy as !

http://klop.com.au

Tulib just na kino. Shhugar! Peale seda kui ma kunagi väiksena Titanicut vaatamas käisin, ei pole ma vist kunagi niimoodi pidanud istuma, et keegi mitte tuttav mu kõrval laiutaks ja et publikut oleks rohkem kui tühje toole. Tänasele Mad Maxi esilinastule aga passis järjekord uksest välja ja ma ausalt öeldes suht keeldusin sinna minemast. Enim sellepärast, et too film mind arvatavasti totaalselt külmaks jätab, aga kuna mul paremat midagi teha enivei ei pole ja mulle kurvalt peale käidi, et no kuda nad niimoodi kaksi kinno lähevad nagu homopaar. Ermmm, no okei siis 😀 eks ma ikka aitan hädast välja 🙂

Nüüd mul kaks tundi järgmise algava seansini ( äkki ei pole nii ülerahvastatud hiljem ), ja ma lürbin siidert. Õunasiidert, kaneeli ning vaniljega. Ma ei pole muidu mingi eriline siidrimjees, eriti veel mingi magusa kräpi oma, aga too on täitsa maitsev. Nagu tartu limonaad, aga järelmaitse on mõnusalt kaneeline 😀 Tol mingi 4 volli kah aint, niiet limps mis limps ! 

image Too nelipakk maksis Aldis 10 doltsi ( 7 euri ).

Leave a Reply

