Toidulainetel ikka

image  Halle-effin-luujah ma saan jälle küüslauku süüa !! Oeh, kuda ma seda igatsenud olen. Too teeb põhimõtteliselt kõik toidud paaaalju heamimaks ju 🙂 Oleks veel maitsvam, kui sibulat saaks kah toppida, aga vot seda ei saa ma üldse kahjuks süüa ..va rohelist sibalat, noh hea seegi vast 🙂
Aga pildil siis mu küüslaugu ahjukartulad mingite liha-, sojavaba tükkidega 😀 salatiks lehtkapsas päevalilleseemnetega ja kogu kupatuse taldrikus olles valasin üle balsamiäädika ning tsipa vahtrasiirupiga. Yummmmyyy !!

image – ja magustoiduks tegin shokolaadikooki. Käi kanalisse kui vapustavalt see kook koos banaani ja viinamarjadega maitseb !! Noh, nii heamilt, et ma eila kaks PIRAKAT taldrikutäit toda nahka pistsin 😉
Kook iseenesest on überlihtne, idee sain jällegi Sandralt. Põhjaks digestive küpsised purustatud taimse või ning kookospiimaga ning peale keetsin purgi kookosiima ning sulatasin seal sees tumedat shokolaadi. Siis toppisin ta tunniks sügavkülma, ning sain just õigel ajal jaole, et kook liiga ära ei polnud tahkunud, niiet sain ta kätte siukse übermõnusalt poolvedelana.

Ja viimasest läätseproovist nii palju, et läätsi kätte ma ikkagi ei saanud 😀 Sest too paganama sindrik mu vasakus koonussilmas ikkagi paigal ei tahtnud püsida. Niiet Adam saatis tolle veelkordsele pingutusele. 

Leave a Reply

