Comida, meu amor

Väikne söögipostitus jälle, sest noh ermm, mitte miskit muud huvitavat mu elus hetkel toimumas ei pole 😀image – kookose sidruni küpsetamata koogike – põhjaga ma olen julm rahul, toppisin mingi suht oma suva järgi dattleid, pekaani- ja kreeka pähkleid, kõrvitsaseemneid ning kookoshelbeid. Aga vot see pealmine kiht, mh, tahtsin ökonoomselt kookosvõid teha helvestest, millest ma juba piima välja olin lürpinud, aga no muidugi.. ega too päris võiks ei muutunud, mida karta oli 😀 Ah mis seals ikka, toppisin juurde kookosõli ja sidrunimahla ning tsips kurkumi, lihtsalt värvi mõttes. Ok, ma ei saa öelda, et too mulle ei maitsend, täitsa huvitav olib, aga no ei polnud mingi siukst vau efekti.

A hamba tõmbamine läks vähem hullemalt, kui ma kartsin ja kõigest 75 doltsi. Mul too õnneks valutanud üldse pole, lihtsalt aegajalt tuksleb 😀 ning esimesed neli päeva ei saanud ma suud rohkem lahti kui ühe sõrme laiuselt. Aga muidu kõik heasti õnneks 🙂

Leave a Reply

