Röömsad ajad

Oh läätseproov, oh läätseproov, millal sina tuled…kord ikka nädalas, sest nii kallis mulle oled..

Et siis ma ei saanud täna kah oma läätsi kätte 😀 Adam oli tellind mulle natuke laiemad läätsed, et pmst peaks paremini paigal püsima, aga esimese pilgutusega lendasid need mul paigast. Et nüüd ta saadab ikka need eelmised pisemad läätsed pingutusse. Aga jah, ega ma enam midagi lootma ei hakka, kui saab siis saab ja kui ei siis ei noh, mis sa teed, ega liimiga neid silma kinni toppida ei saa ju.. kahjuks. 

Kurjam kus mul on nendest gluteenivabadest makakatest kopp. Neid on nii vastik teha! Nii kui natuke rohkem neid potti läheb, nii et neil piisavalt vaba ruumi pole, kleepuvad nad omavahel kokku. Ja see keeduvesi, mis neist järgi jääb, näeb välja nagu hall limajas liim ( täpselt siukne supimollusk, mida lasteaias sööma sunniti, öäkk ! ). Täna mul jäi pott sellepärast väikeseks, sest just enne keetmist avastasin et too pakk oli kõigest 340g !!!!!! Nagu wtf !?!?!? Kesse teeb nii ?? Ma ostsin neid veel mitu pakki soodukaga kah. Grrrh, peale kõige muu hakka nüüd veel kuradi pasta paki gramme kah jälgima….Enihuuu, kuna nii mõttetu oli mingit paari kõrsikut järgmiseks korraks jätta, viskasin nad kõik potti. Alguses ei tundunudki teab mis hull, aga hiljem kui ma nad pannile tomatite hulka viskasin, tekkis mul über ahastus .. üritasin neid punte suht tulutult näppudega lahti harutada, kui ma lõpuks nõutult vanduma ja sajatama hakkasin, et neverever ma enam MITTE KUNAGI süüa ei tee !  Olin valmis kogu kupatuse prügikasti lennutama, kui nägin klapinurgas veini pudelit. Kallasin toda kuhjaga pannile .. ja mis aroom sellest õhku paiskas !! Niiet korjasin rõõmsalt suuremad kobarad pannilt ära ning segasin parslit ning rohelist sibulat kah veel hulka. Kokkuvõttes oli nii heam, et ma sõin kaks taldrikutäit ära 😉 

image

Sain kolmapäevaks ( ÜLEHOMSEKS ) aja hambaarstile, et tarkushammas välja tõmmataks. No kesse läheb mu eest sinna, sest ma EI JULGEEE !!! 

Leave a Reply

