Laisa inimese lõbus elu

Õpiks siis vigadest või miskit …

.. viimane kord kodus käies õnnestus mul triikrauaga trikke teha. Mhmhm, oli jälle mingi kiire-kiire hommik linna sättimisega (passipilte tegema). Leidsin kapipõhjast valge kampsiku, ajasin selga, ise õnnelikult mõeldes et ohh kui hea leid, et valge näeb pildil ilus välja. Aga no muidugi oli ta omadega kortsus ja krimpsus. Kuna aga minu toas alati nii meeletult külm on, siis ei tihanud ma seda enam seljast võtta, ja kiire-kiire näpistas juba tagumikust. Toppisin siis käppelt triikraua seina ning otsustasin kampsiku kähku seljas masinaga üle lasta. Jajah, täpselt !!!! Sain oma uhke idee üle juba rõõmustada ning ühendasin masina lahti, kui märkasin et tagant alt äär puha tegemata. Mis seals ikka, kiire tõmme üle selja, ja ülla-ülla selle kiire tõmbega triikisin ma muidugi peale kampsiku ka oma paljast selga 😀

No ja täna siis.. kõht nõudis peale mandli-seemne “pihve” miskit muud maitset endasse, aga kuna miski magus ei isutanud, hakkasin ma omale pähkilivõid sisse maiustama. Ja nagu laisale inimesele ikka kombeks, siis ma sõin toda otse purgist, noaga onja.. ja nii ilusasti et ma endale sellega keelde tõmbasin 😀 Õnneks ei polnud nuga mingi über terav, niiet jään ellu… 

Leave a Reply

