Pharmacy shopping

Hakkasin eile üksi keset tänavat naerma, sest ma suundusin apteeki shoppama. Eestis küll nii ei käida, et oeh mul täna nii igav, lähen poodlen natuke ajaviiteks apteekides. Aga vot siin küll. Sealt saab ehteid, parfüüme, meiki, küünelakke, juuksehooldust, kehahooldust, küünlaid, tasse, mänguasju, lihavõttejäneseid jne ning muidugi siis kõike tava apteegi kaupa kah. 

Leidsin Aldist purgi kookospiima 85 senti, kui ma just enne olin IGAst neid ostnud 1.30ga. Grhh! Ostisn sealt veel siukse türgi saia, mis muidugi sisaldas mulle keelatud nisu gluteeni ning küüslaulu, aga ma olin nii näljas ja trotsi täis, et ma ei suutnud lihtsalt keelduda. Vaata kui njämm too välja näeb image  Eila sõin pool ja täna sõin ülejäänud, ja ma pole ühtegi kurtvat sümptomit täheldanud veel. Huvitav !

Tegin eila õhtul kookoshelvestest kookospiima. Natuke mäkerdamist on (ok, tglt on imelihtne, ainult nõusid on nii tüütu kooksrasvast puhtaks saada 😀 ), aga palju odavam, kui poest ostes. Kõigepealt topid 2 cupi kookshelbeid 4 cupi vette kaheks tunniks ligunema. Seejärel blenderdad segu 3-5 minutit ja siis kurnad ära (ma lasin kõigepealt söelalt läbi ja sis toppisin puru rätikusse ja hakkasin aga vedelikku välja pigistama). Ja siis ongi valma, vala aga putlisse ja pista külmikusse.
Ma lugesin, et sellest kookospurust saab jahu teha. Mis sa veel tahad, kaks kärbest ühe hoobiga. Aga kuna see nõudis 45min ahjus kuivatamist, ja mul eila oli ropp palavikutunne, siis ma tarkpea otsustasin, et ohh ma kiirendan protsessi ja topin need mikrokasse hoopis. Esimesed 
10 minutit läks hästi. Peale mida ma mõtlesin, et lasen ühe 5 min portsu neil veel seal kuivada, ja hakkasin ise ajaviiteks Duolingoga portut õppima…nii huvitav oli, et toppisin mikrokale veel 3 minta otsa, et las siis ikka kuivavad korralikult ära…kui ma äkki natuke enne lõppu nägin, et mu lumivalgel purul on keskel pruun laik. Vanakurat ! Pealt oli juba kõik helepruun ja alt puha kärssand 😀 Ma sain oma suurest saagist kõigest 2 väikest teelusikatäit helepruuni puru. 

Nuh, ära ikka ole laisk ja haiglane.


Mul peab vist ikka VÄGA igav olema…lubasin barbiga pühapäeval lõunale minna. Aga no eks ma jõuan veel miljontriljon korda ümber kah mõelda. 

Leave a Reply

