How cool is that .. said nobody

Kui nunnu, eilase vestluse käigus sain teada, et ma pidavat nagu Bambi olema, nii innocent, armas ja heatahtlik…erm no ja siis kindlasti veel valgete täppidega ja nelja käpaga eks 😉

Ohh aga, ma avastasin paar päeva tagasi sellise super ägeda äppi nagu Duolingo, millega ma nüüd usinalt oma portu keelt meelde tuletan. Too on lihtsalt nii fun äpp, et ma kohe mitte üldse pole sõltuvuses, eiiiiii kus sa sellega! Aga kurjam, mul nii paljud hispi ning portu keele sõnad omavahel sassis ja vahetuses 😀

Laupäeval peaks mul viimane läätseproov olema, vast saab siis lõpuks nägijaks! Ja eile hambaarst ütles, et pooled mu igemed ei mädanegi küljest, nad lihtsalt oma miljoni puuri ning asjandusega tekitasid mulle väikse haavandi põske-igemesse, mis põrgulikke piine tekitas. I will survive! 

Tegin just Sandra krõbedaid porgandikotlette http://www.taimetoit.ee/2014/04/krobedad-porgandikotletid.html, kuigi ma sibulat ja ube süüa ei tohiks, aga nood nägid pildil lihtsalt nii isuäratavad välja, et ma enam vastu panna ei suutnud ..ja no käige ära, kuiiiiii maitsvad need on !!! Väike kartulipudru kõrvale ja voilaaa ! (paidetee, too on mu elus nr.2 tehtud kartulipudru! Esimene oli samuti Austraalias, kui me Mergaga Wombati pardal olime ja meid kööki kiiret kalakōrvast putru tegema utsitati..njaaa, meil olib mōlemal mingi wtf moment..Kaua kartuleid keetma peab, Kaua seda sötkuda, Palju mingit piima v vöid sinna toppima peab, Milla see valmis omadega on, mis köik kaasnes sosistava ning itsitava vaidlusega, et eiiii SINA tee seda ning sina vala seda, sest MA EI OSKA JUUU. Lõppkokkuvõttes sai valmistoodang siiski kiidusōnu, et isegi tükke ei polevat sees 😀 Ja seekord sai veganluse pudru kah no lihtsalt keelt alla viiv )

Jeedit, kirjutab siin just blogi ONJA, kuuleb et mingi tsktsktsk hästi kiire krōbin käib, ja mida ma näeb…paganama ämmelgas teeb mu fooliumiga kaetud kotlettide peal jooksutiire. Öäk. Peale äkkhüpet, sisemist karjet ning maailma kauem tundunud tardumishetke, lajatasin talle lōpuks piraka ajakirjaga (sry, sul olid lihtsalt nii oksele ajavad pikad ning kiired jalad ja üleüldse NO KUIDAS SA NII HIRMUS SAAD OLLA!?).

Leave a Reply

