All for me

Ma sain eila omale Eestist märtsi kingiks tellitud pakikese kätte 🙂


http://www.vestigeverdant.com/

eimage image

Nii armsad!
Maski kohta ma lugesin juba enne, et seda on suht raske näolt maha pesta, ja tõsi ta on 😀 Hoidsin esimest korda peal 7 mintsa, mask hakkas tunda andma (tulitama/kipitama) peale 3dat minutit. Pärast pesu jääb nahk kohati õrnroosa, niiet ma topin kohe toda õli kah näkku. Ja no see õli on jumalik, lihtsalt nii hämmastava tekstuuriga, mida on über luksuslik tunne peale mäkerdada 😉
(ma olen 2 korda seda maskit praeguseks kasutanud, ja tee või tina, aga mul ninal olevad mustad poorid on juba vähenenud!!) 

Leave a Reply

