Söögisaaga

Olen kaks päeva pidanud hommikusöögiks helbeid sööma (jah, neid miljoni krooniseid), sest ma pole viitsinud poodi minna, et uus nn leib osta. Ning sellepärast on mul terve päeva kõht nii paganama tühi, kuigi ma söön sama palju kui muidu. Mis deela on?! Eila enne õhtusööki, et ma näljasurma vahepeal ei kooleks, õgardasin mingi 50 viinamarja kiiruga alla, mille tulemusena mul muidugi pool õhtut kõht valutas. Ja, et täna ka parem olla ei oleks, sis hetkel järan Shapesid,, mis ilusasti sisaldavad nisu-sibulat ja maitea mida kõike veel, mida ma süüa ei tohiks. AGA, see kuramuse tarkushammas ei anna rahu, tekitab mingi palaviku tunde ja tulitavad ja sügelevad igemed/hambad ja no ma ei jaksa lihtsalt vaaritama hakata!


Haah, eilasest õhtusöögiks…sai niukne asi valma onja ..

image.. barbi kõnnib mööda ning hakkab aga ahhetama – YOU SHOULD WRITE A COOKBOOK, AND PUT IT ALL UP ON FACEBOOK, IT SMELLS SO GOOD AND OH THOSE COLOURS! YOU WOULD TOTALLY EARN MILLIONS- no kurivaim ja holy cow, miks keegi enne pole mulle ööld, et pasta kokkamisega võib miljonäriks saada??!

Ohh aga, ma saan vist lõpuks oma õiged läätsed järgmine nädal kätte. Täna käisin proovis, 20/20 vasaku silmaga ja seekordne lääts püsis isegi paigal! Let’s all drink to that! 

Leave a Reply

