Reedene poekorv

Ma huvipärast teen kokkuvõtte tänasest poeskäigust, tähendab poes käikudest.
Esiteks ALDI,
-mandlipiim 1L 2.29
-pestud kartulad 2KG 1.99
-rohelise sibula kimp 1.99
-dijon sinep 190g 1.59
-gluteenivaba jahu 500g 2.49
-pekaanipähklid 180g 3.99
-jäälehtsalat 2.49
TOTAL 16.85

Seejärel tahtsin ma WOOLWORTHsi minna, aga nende paganama parkla oli nii pungil täis, et ma ei viitsind seal tiirutada enam, niiet ma 15 minda parkimistsooni end vedasin ja käppelt HARRIS FARMI TURUPOODI lippasin
-röstitud-soolatud maapähklid 500g 3.99
-vegan võltsjuust 225g 6.99
-porgandid 500g 0.99
TOTAL 11.95

Peale seda mõtlesin, et ma lähen kaen SUPA IGA kah üle, kuna ma seal olen apelsiniajaloo jooksul paar korda ainult käinud, sisimas lootsin leida mingeid huvitavaid vegan leide.
-kookospiim 400ml 1.29 (ma pole siiamaani aussis näinud kookospiima plekkpurgis, mina ostan seda liitrises pakis, noh nagu tavalist piima. ma ei ole veel seda plekkpurki lahti teinud, niiet ma ei tea mis ja kas neil erinevust on)
-nuttelex või soodukaga 2.90 (too on vegan “või”)
TOTAL 4.19

Siis ma hüppasin kiirelt mingist uuest SUPER DOLLARi poest läbi
-roosad kõrred 50tk 1.00
-juuksekummid, ilma metallita 12tk 2.00
TOTAL 3.00

Ja kuna ma ikka ei olnud leidnud veel näiteks kaalikat ja tofut ja ube (ok, ega ma neid eriti ei otsinud kah, kui kiirelt silma ei hakanud, sis järelikult ei pole, ma lihtsalt ei viitsi neid riiulivahesid kõiki läbi kammida silmi kissitades. Ning mul hakkas selle kõige poole peal juba pea valutama ja totaalselt oli kopp ees nendest paganama koostisosade lugemisest!! ) vedasin end COLESisse
-puhas apelsinimahl 1.5l 5.45
-kookospiim pakis 1l 3.49
-soja jääkohv 1l 3×2.00 (too on ainuke soja toode,peale vegan määrdejuustu, mis mul alla läheb)
-hommikuhelbed 350g 6.15 (need on vist ainukesed mida ma hetkel süüa tohin, no kurat ei pole üldse aus et ma mingeid miljoneid selle paki eest välja käima pean!)
-kõrvits soodukaga 1,247kg 1.25
TOTAL 22.35

Kui ma lõuna ajal hakkasin endale apelsinimahlaga jooki blenderdama, avastasin et tollel on use by date 21.märts (hetkeseisuga oli 27märts juba), niiet ma enne õhtusööki pidin COLESisse tagasi ronima. Läksin siis tollega infoletti tšekk näppus, müüa võttis pudeli ning andis naeratades ilma tšekki vahtimata mulle raha tagasi 🙂 Läksin siis poodi sisse, et uus mahl osta, selleks ajaks oli kõrval 2 lidrane puhas apelsinimahl soodukaga 5 doltsi ainult! Hea oli, et esimene mahl üle ajane oli 😀 Kõndisin veel selge peaga juurvilja leti läbi, et äkki ikka näkkab kaalikaga. Njah. Sain hoopis ühe kurgi, kilo hinnaga 2.50 ja purgi valgeid ubi 80 sendiga.

Niiet pmst kulus mul pea 50doltsi mittemillegi erilise peale…võiksin ma kõike süüa, oleks mu ostukorv vähemalt poole odavamalt lõppenud..IT’S NOT FAIR !!!

Leave a Reply

