So bloody typical

Trepil, köögilaual, tahvli ees ning hambaid pestes jään vabalt magama, nii kui voodisse end vean et davai, unne ära, hakkab aju täiskiirusel tööle ning irvab näkku. Peas hakkab keerlema miljon plaani, ideed ja siuksed tähtsad asjad nagu,
mis mul homme poest vaja osta on
kus ma enne nôela jätsin, kui kleiti parandasin
ohh mis varvi ma küüned lakin
eitea kas ma peeti tohtisin süüa
kas kõigil elevantidel on ühte värvi silmad
MIKS MA MAGAMA EI VÕI JÄÄDA GRRRRHHHH

Ma leidsin selle oma mustanditest, kirjutatud oli 17 päeva tagasi. No ütleme nii, et oma nädal aega kindlasti, kui mitte rohkem, ei ole mul päevasel ajal enam sellist meeletut und olnud. Ei tea kas toitumisharjumuste muutmise pärast, sest ma midagi muud küll teisiti teinud ei ole. Ja isegi kohvi ma enam hommikuti tavaliselt ei joo. Ah ei tea, eks siis paista edaspidi.
Aga vot kaal on küll veganlusega alanenud, nii oma 4-5 kg. Ja kui alguses mul KOGUAEG kõht tühi oli ja pea valutas tükk aega, siis nüüd lõpuks hakkab vist kõik asi paika loksuma,sest mul on hästi palju rohkem energiat ja mulle tundub, et ma ei ole enam nii kiunuviunu 😀

Ma sain täna lõpuks oma uue Zagg Folio klaviatuuri kätte…oehh kuidas ma seda mugavust igatsenud olen. Ning kuna mul see katkine vähem kui aasta olnud on, sain uue garantii korras tasuta 🙂 Pean neile ainult oma vana eksemplari tagasi saatma, mis maksab vist 14 doltsi. image

Käisin eile õhtul Canobolase järve ääres. Nii hea rahulik oli, peale minu oli seal ainult üks inimene ning järvel aerutas meeskond sõudjaid. Ma oleks hea meelga veel üle tunni isegi olelenud ja unistanud, aga ma polnud maitea mitu tundi juba midagi söönud, nii et kõht ei lasknud olla.  image

Leave a Reply

