HAS NO

Ohh mis ma täna lõpuks leidsin.. pärmihelbed!! Need pidavat natuke juustuse maitse toidule andma. Vahtisid mulle Coles-is (na toidupood) koguaeg otsa, aga kuna ma neid maitseaine purgis leida püüdsin, siis on see mul alati seal gluteeniriiulivahes kahe silma vahele jäänud. 

image image

Ma tegin peale õhtusööki väikest uurimust nende kohta ja ma jõudsin juba kurtma hakata, et ma pärmihelbed tegelikult kah süüa ei tohi.. aga ma nüüd vaatan et need on ikkagi gluteenivabad, hell fucking yeah !!! See 200g pakk maksis 8.95! Ma isiklikult mingit juustumaitset küll ei tundnud, aga nad andsid mu riisi-maisijahu makakatele hästi hea maitse juurde. Ja mulle nii meeldib, kuidas nad seal pakis lõhnavad 😀

 image

Leave a Reply

