I’ve become one of THOSE people

Ma olen alati natuke paha pilguga vaadanud inimese, kes poodides pea igal asjal koostisosi usinalt loevad. Mul on mingi mulje jäänud neist, kui suht üleolevateist, et jou kuule vaata vaata kui tähtis ma olen, et sellist igapäevast madalklassi solki mõtlematult korvi ei loobi. Ei saa tõesti aru, miks või kuskohast selline mõtlemine tulnud on.

Aga jah, ma olen nüüd ise samasugune üleolev elukas, töllerdan riiulite vahel edasi-tagasi ning loen ja vannun koostisosi lugedes. Mingi payback vist 😄 Ma tahaks ka poodi minna, kiirelt asjad korvi visata ja asi ants. Aga eiiii, ma pean mitu tundi poes silte lugema ja nii mõttetult aega kulutama. Need kaks erinevat “dieeti” ajavad mu pea halliks! Näiteks võimatu on mingit saia või leiba leida, mis sisaldaks ainult asju mida ma süüa tohin..niiet peale kolme poe läbi käimist, olles allaandmis äärel, pean leppima mingisuguse, millel vist ainult üks keelatud koostisosa.

Paidetee, ma sain eile oma hambaarstilt väikse massaži ja siis erm ma hammustasin teda… tänutäheks vist 😄

Leave a Reply

