13 kuud

Mis värk sellega on, et kõik immi töötajad peavad mingid lambad olema!? Näiteks see kiri, mille nad mulle saatsid oma nõudmistega, kuidas arstlikule vastuvõtule ilmuda, see oli mingi totaalne bullshit. Mul kohapeal Bupas küsiti kaks korda, et miks ma endaga kedagi kaasa ei võtnud ja et mismõttes kleiti ei tohtinud kanda!? Ja veel  need tallekesed buukisid mulle röntgeni pool tundi peale muud vastuvõttu, kuigi selgelt teavitati et esimesel vastuvõtul läheb kaks tundi aega ?! Ja mulle nad sellest röntgeni buukingust üldse miskit teada ei andnud, seda ma kuulsin alles oma Bupa õelt, kui ta paar kõne oli teinud. Ah no mis sa ikka neist paremat oodata oskad, eksole. Enihuu, vastuvõtust siis endast… ma enne sinna minekut vaatasin youtubest videosid, et mis see full medical examination endast kujutab, ja selle tulemusena ootasin, et mulle igast teste tehakse, ja terve kere üle kontrollitakse. Aga reaalsuses tegi õde nn passipilti must, kaalus-mõõtis, kontrollis silmi, õnneks ta mind sel hetkel ei vaadanud, niiet ma kissitasin seal nagu segane ja nägin mõlema silmaga kõike peale alumise kahe rea, aga kui ma nende zorro prillidega ka ei näinud , helistas ta murelikult oma bossile, et mis nüüd saab..mul juba süda poolseisis, kui ta lõpuks telfi ära pani ja rõõmsalt teatas, et kui sa vähem näeksid, siis sa jääksid oma silmadega viisa kategooriast välja. Oh halleluujah! Seejärel viis ta mu kõrval olevasse kabiini uriiniproovi tegema, ma tundsin ennast nagu mingi kahtlusalune, sest too vetsu uks oli suure aknaga 😆

Peale seda kohtusin arstiga, kes tundus natuke kohmakana, küll tema ei saanud arvutiga hakkama, vererõhu aparaati toppis mulle korduvalt pahupidi käppa ning kindad lennutas mööda põrandat laiali. Aga muidu võttis mult väikse vere (KUIDAS SULT TAVALISELT VEENID ÜLES LEITAKSE?), toksas jublakaga pölvi, vahtis mu kõrvu ja silmi ning kuulas hingamist. A ja viis minutit kontrollis mind ja mu passipilti. KÕIK. A nad mõlemad uurisid, et kuidas mu pass ainult viis aastat kehtib, mitte kümme nagu tavaliselt, et enne pole siukest asja nähtud ega kuuldud. On jah igavene nuhtlus!

Sain eelmine nädal järjekordse kirja immilt, et ma olen oma viisaga edasi järjekorras liikunud ja mind kohe-kohe case officerile määratakse, kui ma neile puuduvad paberid saadan, aga mul pole ikka veel hispaania politsei tõendit :/

Leave a Reply

