Compared to this, giving up chocolate and dairy was easy as

Ohh ma tegin eile energiapalle

image image

Need on niiiiiiiiiiiiiii mega head ja valmistamine vōtab mingi 10 minutit ainult.

Viskad sinna food processor-sse datlid, mandlid, pekaanipähklid, kakao, chia ja flax seemned, kaneeli ja kookosōli ning voilaa pistad masina tööle ja minuti-kahe pärast on mass valmis. Ja kui sa seda enne kausist ära ei söö, siis paned nad tunnikeseks sügavkülma ning seejärel vōid neid kuni 3 nädalat külmikus hoiustada.

Üleeile tegin brokkoli-avokaado pestot, ma sõin seda küll parajalt, aga vot enam ei taha, sest et isegi kaks päeva hiljem ajas paljas mõte brokkolile südame läikima.image ( ja seda pilti vaadates hakkab kah paha 😀 )

Silmaarstil pidin VEELKORD uued läätsed tellima, sest need ka ikkagist mu koonussilmal paigal ei püsinud, ning mu mittepime silm ei tahtnud peale kahe ülemise rea kohe üldse midagi fokusseerida. A muidu ei olnud nagu kõige hullem nende tugevate läätsedega, ootasin ikka palju õudsemat kogemust.

Hahaa, täna hommikul, peale seda kui ma kell 8 ärkasin ja autojuhti mängima pidin, otsustasin pool 10 veel väikse uinaku teha, 15 mintsa enne 12 äratas mind Paavo, ja mul oli ikka veel meeletu uni. Tegelikult ma arvan, et mul hakkab mingi pisike stress peale tulema, sest ma sain eile hommikul teada, et ma peaks mega rangele 6 nädalasele dieedile minema. Kui ta muidu on raske ettevõtmine, siis taimetoitlasele on ta miljon korda keerulisem. Mulle tundub kohati, et isegi võimatu. Jah ma tean, et see ei kesta eluaeg ja mingi hetke pärast saan ma vaikselt tavatoiduaineid juurde lisama hakata, aga see tähendab et ma ei tohiks näiteks neid maitsvaid energiapalle süüa ega ka seda rõvedat brokkoli-avokaado pestot. Ei seentele, küüslaugule, sibulate, mandlipiimale, mangole, rukkile, nisule, datlitele..ah see list on LÕPUTU  ..

image ..otsustain täna õhtuks VEEGA kaerahelbeputru teha, aga praegu loen, et neid võiks kah ainult gluteenivabu süüa, niiet ikkagi oli mu õhtusöök keelatud asjade hulgas 😦 I give up, I just give up!

Ma lähen istun nüüd siis kuueks nädalaks kuskile pimedasse nurka, ja ehk keegi hea inimene viskab mind aegajalt mõne TOORE banaaniga, sest et küpseid ei tohi ju süüa!!! Yes, bloody bullet would be easier!

Leave a Reply

