Very good. I clap for you

Ei tea kus kuradi kivi all koopas ma elanud olen, sain täna teada et cocoa ja cacao on kaks erinevat asja. Hah! Cocoa on heated form of cacao, mõlemad on super kasulikud (kui nad lisatud suhkruid ei sisalda), cacao on  raw ja tugevama maitsega, aga cocoa on odavam. Ma kasutan oma pool pakki organic cocoa-d ära, siis ostan cacao..kui seda muidugi mingi hingehinna eest ei müüda, sest isegi cocoa on Austraalias kallis.

Ma lähen lürbin nüüd oma keskpäevast Jack Danielsi edasi, lihtsalt sellepärast et mul pole mandlipiima, et marjasmuutit teha, millest ma juba kaks päeva unistanud olen ja no sellep et erm I’m having a SHIT Tuesday! Yeah. That’s it. 

Leave a Reply

