Don’t be scared…it’s only Monday

Eila õhtal hakkas mul vasakpoolne ülemine tarkushammas end üles paistetama jälle, ma juba kujutasin ette kuidas ma näljasurma koolen, sest siis ma ei saaks vasakpoolsete hammastega kah süüa (siiamaani ei julge parempoolsetega närida, sest ma ei taha jälle oma plommi krõmpsutama hakata). Vähkresin mingi kaheni öösel, kui mul lõpuks siia smuugeldatud kalendula meelde tuli. Tegin väikse kompressi ja voilaa hommikuks oli paistetus kadunud. Et hommik veel helgem oleks, siis kella 8 aeg tuldi me akna taha teetöösid tegema. Didn’t wanna sleep anyway, mkmm.

Just sain kõne, et mu uued läätsed saabusid ning kolmapäeval lähen proovile. No üldse ei tahaks minna, ok natuke nagu tahaks ka, sest nii tore oleks nägija vahelduseks olla, aga ma ei taha endale mingeid liivaterasid silma 😦

Eila sain emaili mu 801 viisa arstliku läbivaatuse meelespeaga..hmm, where to start..vastuvött kestab kaks tundi, maksab 450$, kleidiga ei tohi minna, päevad ei tohi olla, rase ei tohi olla, ning kohale PEAB minema üksi, isegi ooteruumi ei tohi kedagi kaasa võtta- kõigi turvalisuse huvides !! MISASJA NAD SEAL MINUGA TEHA TAHAVAD ?! 

Leave a Reply

