Feelings are just visitors, let them come and go

Kuna juba üle aasta on möödas mu viisaavalduse sisse andmisest, otsustasin täna huvi pärast viimase immigratsiooni kirja üle lugeda. No andke lollile aru! Ma mäletan täpselt, et kaks päeva enne koju minekut novembris sain neilt kirja, aga kuna ma hirmus elevil olin, siis ma lasin kiirelt ainult punase trükiga laused üle ja ei süvenenud mitte üldse, saades vaid aru, et mu viisa varsti ülevaatamisele läheb. Jhaaaa khmmm, täna lugesin, et ma ei saa enne case officeri (too ametnik, kes mu viisaga tegelema hakkab) kui ma oma puuduvad paprid neile saadan. EFF MI DEEED! Hetkel buukin arstlikku ülevaatust, õnneks saab seda apelsinis kah teha ja KÕIGEST 500 doltsi eest. Ja ma pean neile saatma veel portugali ning hispaania politseitõendi, millest mul aga viimast ei ole, sest hispaanlased pole mulle seda 3 kuu jooksul suutnud ära saata. Ja noh, et asja veel ilusamaks teha, kuna aasta aega on möödas, siis mu Austraalia ning Eesti politsetõendid on aegunud ja mul need uuesti vaja teha. Kurat võtku ja saatan tehku asju, see viisa ajab mu hauda!

No olgu, löpetan jauramise ( nagu Merga mulle eila unes karjudes käskis, see ei pidavat aitama nii kui nii .. kala enam päästa ei õnnestu 😀 ), niiet sheerin teile parem kaht meistriteost, millega ma eila ja täna hakkama sain 😉

image – basiilik, kreeka pähkel, päevalilleseeme, männiseeme, küüslauk, sidrunimahl ning nats õli ( tglt oleks pidand rohkem panema, et kreemjam jääks, aga mul polnud õiget ja too oliivikas mulle ei meeldinud ). Aga välja tuli selline superheam pesto 🙂 image

Ja siis täna võtsin end kokku ja tegin kauamõeldut maguskartuli brownisid. Kui retsepti autor kiitis, et ta peab need kiirelt ahju viskama, sest muidu sööb ta lihtsalt taigna ära….siis erm minul ajas too taignamaitsmine paar tundi hiljemgi väikseid reflekse üles, AGA ülla-ülla, küpsetatuna mulle maitseb heam! Yeah I know, I’m a bit weird.

image – maguskartul, dattel, kakao, jahu ( pidin kahjuks küll kasutama tavalist nisujahu, sest mul paremat ei polnd ), mandlijahu ( mille ma ise mandlitest valmistasin 😀 ) ning vahtrasiirup ( seda toppisin mingi kolmekordse koguse, sest no see taigen maitses kohutavalt ja ma üritasin toda parandada 😀 ). Tulemus oli siukne pealt krõbedam ja seest pehmevedel, nagu üks õige brownie olema peab.   – happy dance –

Leave a Reply

