Shhh, I’m in heaven

Sry, et ma jälle mingi smuutipostituse teen. AGA see on nagu niiiiiii niiiiiiiiiii meeletult hea, et ma lihtsalt pean. 

image 

Pool mangot, banaan, india pähkleid, chia seemneid, spinatit – ma oleks tegelikult selle heameelega juba sellisena ära söönud, aga ma lisasin tsips ikka mandlipiima kah, noh et rohkem oleks 🙂 Tavaliselt ma teen sinna topsi endale kaheks päevaks smuuti, aga kuna ma vedelikku umbes poole vähem panin, siis hetkel olen omadega lõpusirgel ja kõht on lihtsalt mega täis!

Leave a Reply

