Head kohukesepäeva

image

Tulin just hambaarstilt, ja no kujutage ette, ellu jäin 🙂 Tudengpoiss Tom tegi über mega super tööd, ja ega midagi eriti hullu nagu polnudki, ainult et ma oli selle paari päevaga oma ajutise plommi nahka pistnud ja siis ühe korra ropsisin endale kurku veits kui too abiline mu keelt imuriga kinni püüdis hoida ja mu kurku kogemata puudutas, aga muidu oli kōik hästi 😀 No ei saa aru, miks need paganama lõuad lahti ei jaksa seista üldse? Õnneks ma hoiatasin neid enne ette juba, ja nad mingi iga 20-30 seki tagant mul sekund löugu lasid lödvestada. Plommikuivatuseks lasin tolle kummist asjanduse hammaste vahele panna. Muidu saliivategevus pidi mega hästi töötama ja ta küsis mult, et kas Ben tegi mulle esmaspäeval hambapuhastust, sest mu hambad ja igemed pidavat nii puhtad olema. Yay, go flossing 😉 A ja siis lõpus kui ta selle paberiasjanduse peal hambaid keerutada lasi, et testida kas plomm kikudega samal tasemel on, siis mul tuli tagant kild välja 😀 ( hahaa, ma juba endamisi mõtlesin, et no kurat küll, ühe korra lasen veel parandada, ja kui too ka katki läheb, siis lasen selle paganama välja kiskuda! Kaua võib! ) A nad mulle kõik kinnitasid, et too oli nii pisike tükk, et see ei tohiks probleemi tekitada. Eks siis saa näha, esmaspäeval lähen tagasi Beni juurde testile…kui ma selleks ajaks oma plommi jälle ära söönud ei ole 😀

Leave a Reply

