WARNING, awesomeness ahead

Ma olen nüüdseks kaks nädalat oma suhkrusöömist ikka totaalselt piiranud. Selle aja jooksul olen ma kōigest kolm pulgajätsi söönd, millest kaks olid poolsunniviisiliselt, sest ma millagi eelnevalt olin just jonnind, et eitea miks mulle lihtsalt niisama jätsi üllatuseks teinekord ei vōiks osta..hmmm, no vot siis…a ja sis veel ühe tolle Prisma martsipanimassi. Ja VSJOOO !! Ma ei suuda ise ka uskuda, et siukne asi võimalik saab olla, arvestades sellega, et ma eelnevalt võisin vabalt terve päeva ainult magusa peal lasta. Jah, esimene nädal oli suht raske, MEELETU šhoksiisu oli koguaeg. Nüüd on aga easypeasy, tegelt kaa, näiteks hetkel istuvad mu ees ühed lemmarid kahekordsed pehmed biskviidiküpsised ja no täitsa külmaks jätab! Ain’t I awesome, right right RIGHT !?

Söin just pool avokaadot lõunaks ning tegin siukse smuutikese, õun-banaan-spinat-chia seemned-mandlilaastud-mandlipiim. Viimase asemel tahtsin tegelikult kookospähklivett panna, aga unustasin 😀

image

Leave a Reply

