Fix that thing

Kui ma just oma armsal Zagg Folio klaviatuuril lōpuks täpitähed tööle sain, sis muidugi täna on lihtsalt ideaalne aeg, et too krōmsti keskelt pooleks läheb. Niiet nüüd ta lamab mul vaid lapikuti, nagu mingi opieelne patsient. No kurjaaaaa! Kirjutasin just Zaggi kah, sest idee poolest peaks neil aastane garantii olema, loodan et mingi positiivse vastuse sis kah saan. image 

Käisib täna siis na hambaarst, hahaa mul pole elusees nii ägedat hambaarsti kogemust olnud. Ma käin Charles Sturt University-s oma kikusid parandamas, sest see on TASUTA !!! Ok, esimesel korral peab maksma 100 doltsi, aga sis järgnevad korrad on kõik bezplatno ja käi palju tahad. Näiteks ma lasin seal samas eelmine aasta hammastele tolle sügavpuhastuse teha ( super soovitatav ) ja siis kui mul nüüd aega on, laseks oma esikikud kah lõpuks korda teha. Seal siis dela selles, et sind ravivad 3da või 4da aasta tudengid, aga õige hambaarst kontrollib iga tehtavat liigutust. Täna mul oli kaks tudengipoissi, üks kanadast, kelle vanemad tegelikult venelased on, niiet ma temaga venkut sain praktiseerida 😀 ja teine Sydney Bondilt. Ah enihuu, meil oli igastahes nii niiii naljakas 😀 No ok, olgem ausad, mulle ei tehtud täna pmst mitte midagi, kanada poisu tõmbas tolle erm kraabitsaga? paar korda üle mu plommi ja sis õige arst toppis kuni kolmapäevani ajutise täidise. Ja nad on kõik seal ÜBERhoolitsevad, niiet pmst ei peaks mul mingit hirmu enam olema, aga ikka paljast mõttest kolmapäeva peale hakkavad mul juba käed värisema :/

Leave a Reply

