Pudingsmuuti

Sain tänaseks lõunasöögiks siukse pudingulaadse smuuti. Esimese hooga ma mõtlesin, et iuu mul see küll alla ei lähe, aga peale teist maitsmist, ei pole sel häda keskist, maiustaks kohe teise klaasi kah otsa. Aga mille pärast mulle see esialgu ei meeldinud, ma pidin soja piima kasutama ja mulle too ei maitse. Mandlipiim oli otsas, aga ega ma sis poodi ei viitsi minna ju.
Smuutisse läks:
üks pirakas mango
ports mustika-vaarika-maasika külmikmarju
chia seemneid
mandlilaaste
päevalilleseemneid
pool-pool soja ning tavalist piima

image image

Leave a Reply

