Uusloss

5.02 – 9.02

Ma olen tegelt juba nii ammu plaaninud tripi Jessi juurde, aga koguaeg seda edasi lükanud, kuna sinna nii paljude masinatega matkama peab. Esiteks autoga Orangest Bathursti (45min), sis bussiga Lithgowsse(tund), sealt rongiga Sydneysse(3 tundi) ja järgmise rongiga Newcastlisse(2.5 tundi). No ok olgem ausad, tegelikult saaks pileti osta otse Apelsinist Sinti kah, aga see maksab 20 doltsi rohkem. Nagu vabsjee ei meigi senssi noh, ma keeldun 20 doltsi 45 minuti sõidu eest maksma, Bathurst Sydney ots maksab vaid 8.80 pshhh.

Terve trip läks muidu jube kiiresti ja valutult, va et bussis nokkis naabernoormees mind koguaeg oma raske peaga, ning Sindi rongis lärmas meil vagunis maailma valjema häälega naisolevus…õnneks mind see eriliselt ei häirinud, sest ma istusib klappidega omas maailmas aint et paar korda, kui keegi talle järjekordselt märkuse tegi, et äkki võtaks nats tooni vähemaks, sis ta möirgas üle rongi nagu mingi hullunud elevant, I DONT GIVE A FUCK WHAT YOU THINK, I DONT CAAAAARE, FUCK I CAN TALK, WHATEVER, FUCK ITS A TRAIN, I DOOOOOONT FUCKING CAAAAAARE and so on and so on …

Newcastle rongireis oli nii ilusate vaadetega, et vaatamata oma väsimusele ma kauemaks kui pool tundi oma silmi kinni hoida ei raatsinud. Näiteks sõitsime üle tolle silla image, mille kaudu ületasime Hawksbury jõe, mis eraldab Sydney ja Central Coasti.

A rongid mis Sindi areast kaugemale sõidavad, on siuksugused image image, kahekorrulised, seest kas maailmarõvedamat värvi rohelised v sis ilusad lillad 🙂 rong ise sõidab koguaeg ühtepidi, istmetugesid tuleb ise vastavalt soidusuunale muuta image image 

E Newcastlis andis Jess mulle oma imearmsas majakeses, mida nad viiekesti üürivad, enda nunnu sadama vaatega toa 🙂 Muidu jaurasime v seiklesime ratastega niisama, a reedel käisime kellegi sünnal, laup aitasin teda pool päeva turul asju müüa ( väga hästi läks ) … image– ma istub seal Bippy Jean riiete taga ja lõunatab just.

A ma pole kunagi möeld, kui kohutavalt aeganõudev too telkide ning asjade sättimine ja koju tassimine on, eriti kui sa seda üksi tegema peaks, dsiiibs.

Õhtul käisime uues Etioopia restos söömas. Wow mis kogemus, nugi-kahvleid ega pulki ei eksisteeri seal, söömine käib näppudega ! Mulle meeldis…missest et söök just minu khmmm lemmikum ei olnud.

Pühapäeval ( 36 kraadi natukest sooja ) läksime mingi 11aeg randa ( Jessi juurest 3 mintsa jalutust ), õnneks tassisime rannavihmavarju kah endaga kaasa, niiet kui Jess 12 ajal nööpe pluusidele ette läks ajama, jäin ma õnnelikuna kuni 3ni varju alla lugema, mille tulemusena ma JÄRGMISE päeva õhtul peaaegu kiirabi pidin endale kutsuma. Eks ma vist koonerdasin sprei päiksekaga, niiet mu kōht triibuliselt oli ära põlenud. ( ma olen siiamaani mõnusalt triibu 😀 ) Mätšerdasin end värske aloega, tõstsin jalad kõrgemale voodiservale, et kere shokki ei vajuks ning lamasin puhuri alla märja rätiga, üritades oksendamata vett kaanida ja hoidsin end ärkvel. No ei pole mul nii halb päikesest enne veel olnud, tavaliselt tuleb palavik ja on lissalt noh sitt olla, aga too olukord oli ikka ulme, ma ei osanud endaga miskit peale hakata, kohutav oli. Õnneks too kestis mingi kaks ja peale tundi aint.

Ah noh mis siin  ikka, vaatamata sellele viimasele vahejuhtumile, oli mul über super tore puhkus, aitäh Jess ja Newcastle ❤

Leave a Reply

