The harsh reality – cruel world

Keegi hea inimene mulle läpakat ei taha kinkida väää ? Nii palju oleks kirjutada, aga no ei viitsi selle tablaka ekraani toksida..ostetud klaviatuur kah hädast välja ei aita, sest too ei anna mulle täpitähti :/          

Asjatasin eila end panka, et nats cashi välja vōtta. Kui teller mu kaardiga toimetamise lōpetas, andis mulle pastaka, et ma kaardi taha ribale oma allkirja paneks. Millele ma viisakalt vastasin, et Oih, kas ma tōesti olen unustanud….aga mu peas karjus hääl NOOOOOOOOOO!!!!!!! ( too mul teine kaart juba, millele ma ei kavatse allkirja toppida. Talk about rebel or what ah? 😉 or stupidity or or whatever, I’m just too cool for this shit ! ).      Okey ma sis “üritab” seal allkirjastada

Ma: erm, see pastakas ei kirjuta siia peale

Teller annab teise pastatsi, et proovi, see peaks küll töötama ( sodib enne üht valget lipikut sellega, ja ikka korralikult)

 Ma “üritab” siis uuesti

Teller: sa proovi ikka päris tugevalt sinna peale vajutada

Ma: ma ju vajutan, aga see ikka ei tööta ( no tglt ma ei saanud sinna korralikult peale vajutada, sest mul sis tuli sinna kriipsuke peale juba )

Teller: ah olgu, ürita kodus see riba enne hästi puhtaks teha, ja proovi siis uuesti

Ma: yup, okey …………  NOOOOOOOOT !

Hah, aga tegelt ma ei taht üldse sellest kirjutada 😀 Et kuna ma end voodist tänavale olin juba suut ajada, sis sundisin end silmakeskusest läbi hüppama ( sain homseks järgmisle läätseproovile ) ja sis ajasin end veel toidupoodi, sest mul paar päeva siukse joogijogurti isu peal olnud. Nii, jōuan mina jogurtikülmiku juurde.. tervelt KOLM ERI sorti..okey okey, vaikselt süda tahtis küll murduda, aga ma ju sisimas teadsin et siin sellist valikut ei pole, kui kodus. Hingame rahulikult sisse ja välja, jhaaa. Valin sealt endale sis marjajogurti, kui pudelit käes hoides märkan LOW FAT !

WTF MAAAAAAN . Ja mis ma teen? Hakkan nutma. Jah, täpselt, niukne olengi! Mille peale ma kurvalt jätsiletti lonkisin, et hiljem voodis end millegagi lohutada..sest et sest et elu on niii julm! 

Leave a Reply

