Taste me

Peale kahte ja poolt aastat austraalias elamist (!!) tegin täna endale esimest korda Vegemite röstsaia. Lausa kaks tükki. Siukne natuke maltoosa järelmaitsega, aga no soolase isu toidab küll ära.image

Peale poolt pudelit Ice Magicu ära luristamist ja veerand kreeka pähkli koogi ära söömist rahustas ikka magusameeled ilusasti ära. Aa too Ice Magic, ma avastasin selle eelmine kolmap töö juures, taheti toda magustoiduks jätsiga..ma ajasin tsips seda endale käpa peale, limpsasin kiirelt puhtaks ja no kurivaim, too maitses heam ! Mulle need igast kastmed ja asjandused muidu üldse peale ei lähe. Aga too maitses nagu Väikese Tomi shokolaadiglasuur! A ja see tahkub jäätise peal kövaks shokolaadiks. Heh, niiii äge 🙂 Eila ostsin 200g pudelku, ja mul ta peaaegu tühjaks joodud….weirdooo ! maybe.

image

image

 

Ostisn eila endale kraadiklaasi, sest ma eelmine nädal töö juures temperatuurisin end ja mul koguaeg aint 34.7 – 35. Mitte rahul. Uusi läätsi olen juba neli nädalat oodanud, grh.

 

 

Leave a Reply

