krinklwinkl keidi veik ap

 

Alates teisip südaööst ei tohtinud ma enam süüa-juua, kell 10.30 järasin oma viimase shokolaadi croissainti ning kulistasin paar pudelit vett alla. 6.45 oli äratus, et 7.30 haiglas olla. Ma olib vist kõigi oma närveldamistega  eelmiste päevade ja öödega ühele poole saanud, sest mul oli täitsa ok tunne haiglasse marssides. Sain kohe õe hoole alla, kaalumised-mõõtmised..ning sain selga kena valge kitli, sinised sussid ja lõheroosa mütsi..ümber käe ning jala topiti silt et ma oleb female ( nph nii igaksjuhuks 😀 ) plus sis veel nimi, dob ja adra. Sis saadeti järgmisesse ooteruumi ahjusooja tekiga voodisse telkut vaatama. Nii umbes 45 mintsa pärast sõidutati opi eelsaali ülekuulamisele. 15 mintsa seal sis anti na hapnik ja saadeti unedemaale. Ma eelmine päev just mõtlesin, et ma loodan vähemalt seitsmeni lugeda enne kui opilaual magama jään…aga ma tudusin juba enne kui suutsin isegi kümme öelda või vb nad lissalt arvasid et ma ei oska numbreid tagurpidi lugeda..mh, vöta sa kinni. Igastahes too tunnine hommikune 9-10 uni olib nii magus, et siukst oleks korra nädalas vaja et välja saaks puhata.

“Keidi, veik aap!”  Ma laseb Keidil olla mu haige teisik, sest ma ei jõua kümnetele eri arstidele-õdedele korrutada, et tegelikult on mu nimi K A T I ..Näiteks kui ma enne opi imetlesin opisaali eelruumi, tatsas tuppa röömus onuke,

-hey you must be KEIDI, bla blah im this and that..sooo can you tell me your full name and date of birth?

-im KATI – hääldades CAT + E  , noh nagu miskit Käti taolist. Easypeasy ju.

-excellent KEIDI how are you feeling?

LIKE WHAAAAT ?! GRH WHATEER MAN, KEIDI IS FEELING AWESOME YEAH!

 

Peale vereröhumõõtmist käis arst ütlemas, et kõik läks hästi ning sis sõidutati mind tugitoolvoodisse mahla ja võikudega tunnikeseks telkut vahtima, peale mida mind koju saadeti. image

Alguses ma kavatsesin vähemalt pühapäevani voodis elada, aga jah..kolmap oli ok, sest ma olin nii jelly et ma poleks miskit suutnud teha enivei. oleks tahtnud terve päeva magada, aga mul isegi õhtul und ei tulnud, alles enne ühte vist vajusin ära. Neljap ommikul krapsti enne üheksat üleval, grrrh ! terve päev oli MEELETU janu, nagu poleks päevi juua saanud…reedel oli koguaeg siukne nälg, aga no vabsjee mitte miski ei isutanud. A no laup ma ronisin õue paariks tunniks, ega ma miskit ei teinud, lissalt istusin ja söitsib autoga natuke, aga hiljem tuppa tulles oli siukne ärajoostud maratoni tunne. Eila (pühap) koristasib nats ja taidlesib õues terve päev, ja õhtul oli isegi täitsa inimese tunne veel. Võtsin töölt veel kaks vaba päeva noh nii just in case.

A too põlve ja varbavalu oligi vist närvidest, sest etkel nendega ok. Aga vot need läätsed pole vist ikka minu silmadele. Olen neid nüüd kaks päeva kandnud ja no vasak silm ei fokuseeri ikkagi ära. Ja päikese käest tuppa tulles olen ma mingi 10-15 minutit totaalne siil udus, et köik on mõlema silmaga blurry mis blurry noh. Not happy :/

Eile avastasin et Discount Chemistist saab retsepti alusel rohte 50 prossa soodsamalt kui mujalt apteekidest. Ma teadsin et sealt saab odavamalt, aga et lausa poole…ei saa aru miks inimesed neid teisi apteeke üldse kasutavad hmm

Leave a Reply

