But it sure would be prettier with you

Sain täna oma kuuajalised proovläätsed kätte

image image image

Medicare ikka teinekord hellitab…tasuta läätsed+vedelik ning niisutavad silmatilgad 🙂 Hetkel silmas olnud nii umbes neli tundi, parem silm on superluks, aga vasak silm läheb vaikselt udutama. Mul vist silmad ikka siiamaani hüppavad röömsalt plussist miinusesse omal algatusel. Mh ! Vaatab, äkki homme on targem päev, kui ei sis OPSMi tagasi. Läätsi silma toppida on ok, aga neid välja saada on ikka paras mökerdamine. Aaaaga ma käisib kohe peale arsti poes, sain hinnasilte ja nimetusi lugeda silmi kissitamata…vähe ei töllerdanudki tobeda naeratusega mööda riiuleid väää. Hah.

Erm ülehomme tuleb haiglas väike tudu teha, nii umbes pool tunnikest kuniks op tehtud. Loodab, et sellega saab järgmise jama kaelast ära. Aga mul juba hetkel siukne paanikauss keres, kolmapäeva hommikul arvatavasti järan närviliselt varbaid…

A ja eila hommikul ärkasin valuliku vasaku jala pölvega..ja täna hommikul on peale pölve valus ka sama jala suur varvas..närvid vist maiustavad mind.

Ja mul on jälle neli nädalat Lucknow tööst rahaga puhkus..mmm, super ajastus igastahes, sest ma peale opi tööl käia mingi aeg ei tohi…oeh, sellise koha pealt on kohe töeliselt kahju lahkuda.

Täienduseks: käisib just läätsi ära vötmas..parema silmaga on iisipiiisi, aga too vasak koonussilm see ei taha mulle läätse tagasi anda..löpuks vist mingi kümnenda korraga saib käde. Grhhh!

Leave a Reply

