GIMME MORE !!

Image

Tänu Merga ja Merlini külmikule on mul nüüd uus lemmar maius 😉 Paras pomm on, aga I don’t care…sest et sest et ma jätsin 9 päeva tagasi poemaiused maha ! Hommikusöögiks kook, õhtaks jäts küpsistega pluss vahepealsed shoksiögardused…niiet ega ta just kerge otsus polnud, aga no midagi tuli ette vötta. Proovisin enne veel, et sööks aint korra -kaks nädalas maiusi, aaga no ei tööta siukne asi mul. Eniveis, reegel on, et kui on isemässatud maius, jära palju tahad. Arvestades, et mul hetkel eriti aega ega viitsimist köögis toimetada ei pole, on täitsa huvitav väljakutse.

Esimese portsu tegin reedel, täna on kolmapäev ning neli pallikest on veel järgi ( ja ma ei pole ainus kes neid sööb ).

Enamvähem vist tegin retsepti järgi, ainult poolte kaerahelveste asemel toppisin mandlilaaste ning löpuks veeretasin palle kookoshelveste sees 🙂

ImageImage

 

Leave a Reply

