Mariiiinaa- kuumad käärid kuumad käärid

Sain oma esimesed kuumad käärid Eestis, detsembris. Pidin küll juuksuritoolis kolm tundi istuma, aga sellise tulemuse eest oleksin ma nõus seal isegi kaks päeva järjest veetma. Selle ümmarguselt viie kuu jooksul olen ma kaks korda sirgendajat kasutanud!! Eelnvalt sirgendasin ühe korra nädalas korralikult ( mis minu paksude juuste puhul võttis vähemalt pool tundi, kui ma korralikku tulemust tahtsin ) ja sis käisin nädalas veel korra või kaks, olenevalt olukorrast, juuksed kiirelt masinaga üle.

Juuksed on nüüd aga nii terved ja säravad ( ma olin eelnevalt suht takupea ) ning ei mingit jändamist sirgendajaga enam, isegi kui märja peaga magama minna, sis hommikul näeb soeng välja nagu just oleks salongist välja astunud. Kuigi jah, nüüd teinekord näeb juba märke, et varsti oleks uut lõikust vaja…AGA arenenud austraalia, khm khm, kuumakäärilõikust veel kuskil ei paku. Topi või oma putka püsti ja hakka äri ajama …. 😉

 

Fun fun… mu iritis ( vikerkesta põletik ) on kolmandat korda tagasi. Algas märtsis, teist korda oli detsembris ja nüüd sis aprillis. Mis minu puhul toda esile kutsub – stress. Niiet ära stressa, easy as 🙂 

ImageMaxidex x5, Cyclogyl x2.

 

TULEMUS:

Image BOOYAH !

Leave a Reply

