High for this

Too olib mingi viis kuud tagasi vast, kui vahisime huvipärast nöusid, mida oleks heam meie autoseiklusel kasutada. Et peaksid olema kuidagi mitmekordselt kasutatavad, sest ruumi pole just teab mis palju. Eniveis, kokkuleppele me selles ei jõudnudki, maitsed läksid ikka totaalselt lahku. Üks istus oma matkanöude otsas ja teine tahtis hoopis miskit päris-pärist.

Nädalavahetusel uues kohvikus löunatamas käies, sain oma mustikabanaanijoogi siukses armsas anumas..

Image

mille peale mulle meelde hakati tuletama, et täpselt selliseid klaase olla mulle meie reisuklaasideks välja pakutud, et hea kaanega kinni keerata ning asju söidu ajal hoiustada ja millest ma totaalselt mittevaimustuses olla olnud…hmm, no vb tõesti, Mina ju 😀  /Mu valitud asjad on eniveis paremad/

Leave a Reply

