Noh niisama mul on erkrohelised snorkel&flippers set ning pro body board

Võileiva vahele tomatit lõigates napsasin maitseks tükikese vasakust pöidlast,
Ja ipadiga sain pikki ülahuult – joogiks veri
, mmmm

Mu tööandjad läksid laupäeval karavanitama Nelson Baysse nii umbes kaheks nädalaks peale, mis tähendab et mul on puhkus, agaaa palka saan ikka oma nn töötundide eest. Luksus ma ütleb !

Emm, vahepeal oli ära Melbourne Cup (5.nov), the pühade püha. Enne statkale minekut tegib brunchi uues Iiri pubis. Cupile sissepääs olib mu mäletamistmööda 15 taala? Ilm oli õnneks kuum jaheda tuule ja paari kärbsega. Väljakul kapsas ja koperdas palju hobeseid ja purjus neide. Minu hobu nr 13 ei tulnd esikolmikussegi, raipes ! Selle eest sain telkusse, WIN uudistesse. Ise ei näinud, aga onud tädid ahhetasid ja ohhetasid, et ma olin nagu tähtsaim tegelena, kaameras terveid minuteid. Eila saib uudistest plaadi kätte (maksis kõigest !!!! 80doltsi ___???!!!!! no leidub inimesi kes viskab neid pabereid ikka iga pahna peale). Jeeeeei, olin klipis TERVELT KOLM SEKUNDIT, haaaah beat that ma olen nüüd niiiiiiiiiiiiii kuulus, igaviku ikka telkuekraanil veetnud ju ;);)

Image

Leave a Reply

