Tark ei torma oma tervisekindlustusega

MA OLEN POOLTALVEUNES OLEV KARU !

karu

Arst kraapis 500 taala igast vereanalüüside tegemiseks ja väikse närveldusega paar päeva vastust oodates, selgus et kõik näitajad on normis. Rauatase on tsiptsip alla, niiet söö aga punaseid põrnikaid edasi ..
Ootasin nagu mingit vastust, et miks ma koguaeg nii väss olen. Kuna ma targemaks ei saanud, sis tuleb ikka enda algotsusega rahule jääda. Mõmm mis mõmm noh.
Eila näiteks läksin unne kell kaheksa !!! ja kell pool 11 päeval ärgates oli ikkagi tunne nagu ma vaid tunnike kaks und olin just nautinud. Ja too ei pole ainuke kord! Kui enne 8 pean tõusma, sis ilma uinakuta ma õhtusse end vedada ei suuda. Võin vabalt söögilaual kah une teha ..

Leave a Reply

